ارسال 10 هزار عكس برای رادیو نمای اربعین

به مانند سال‌های گذشته، رادیو اربعین در فضای مجازی از ابتدای ماه صفر تا پایان ماه صفر به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و به نوعی در دیگر ایام سال نیز با بارگذاری محتواهای مذهبی، از جمله احادیث و مداحی‌ها، همراه مخاطبان وفادار خود بوده است.

1403/06/11
|
11:50

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، حسین رضایی مدیر فضای مجازی رادیو اربعین در خصوص فعالیت فضای مجازی بیان كرد: امسال رادیو اربعین علاوه بر تولید محتوا در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، به خانواده پیام‌رسان روبیكا نیز پیوست. این اقدام باعث شد تا با توجه به فرصت محدود، عضوگیری خوبی انجام شود و امیدواریم كه سال آینده شاهد پخش محتوای كاملاً تصویری در این پیام‌رسان، در كنار اپلیكیشن ایرانصدا، باشیم.
وی در ادامه عنوان كرد: به روال سال‌های گذشته، رادیو اربعین از مخاطبان خود خواسته تا عكس‌های خود از پیاده‌روی اربعین را ارسال كنند. نكته قابل تامل این است كه پیش از آغاز ماه صفر، مخاطبان همیشگی ما عكس‌های خود را ارسال كرده بودند و تعداد عكس‌های دریافتی امسال به دلیل افزایش زائران، به نزدیك به 10000 عكس رسید كه رقمی شگفت‌انگیز است. با توجه به این كثرت، ممكن است برخی از مخاطبان نتوانسته باشند عكس‌های خود را در رادیونما مشاهده كنند كه از این بابت عذرخواهی می‌كنیم.
رضایی به سایت رادیو اربعین اشاره كرد و گفت: در سایت رادیو اربعین، محتواهای آموزشی برای سفر اربعین و همچنین اخبار مرتبط در اختیار مخاطبان قرار گرفت. پوشش اخبار اربعین 1403 در پیام‌رسان‌ها با رصد چندین خبرگزاری و ارتباطات مستمر با مسئولین، به صورت لحظه‌ای در اختیار مخاطبان قرار می‌گرفت.

مدیر فضای مجازی در خصوص پخش زنده از كربلای معلی گفت: پخش زنده از كربلای معلی توسط خبرنگار اعزامی، هر شب دل‌های جاماندگان را به بین‌الحرمین می‌برد و به نوعی نائب الزیاره مخاطبان بود. همچنین سوالات زیادی از طرف مخاطبان در فضای مجازی مطرح می‌شد كه این سوالات به مدیران و برنامه‌سازان ارجاع می‌شد و در رادیو اربعین با كارشناسان و مسئولین مرتبط پاسخ داده می‌شد.
وی افزود: در مجموع، پیام‌رسان‌ها و صفحات رادیو اربعین در فضای مجازی، بیش از 80 هزار عضو فعال دارد. همچنین گروه‌هایی در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و تلگرام از سال‌های پیش ایجاد شده كه خود مخاطبان در آن‌ها تجربیات خود از این سفر معنوی را به اشتراك می‌گذارند و محتواهای جذابی تولید می‌كنند كه در رادیو اربعین نیز از این محتواهای كاربرمحور به خوبی استفاده می‌شود.
رضایی مدیر فضای مجازی رادیو اربعین در پایان خاطرنشان كرد: رادیو اربعین كه به عنوان پرمخاطب‌ترین شبكه مناسبتی شناخته می‌شود، همچنین دارای فعال‌ترین و پرمخاطب‌ترین جامعه در فضای مجازی است و با این روند امیدوار است كه در سال‌های آینده نیز به فعالیت‌های خود ادامه دهد و ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار كند.

دسترسی سریع